onsdag 13 juli 2016

Semester!

Ett barn har redan somnat, kl 17 i bilen, det kan för omväxlingens skull leda till en tidig morgon imorgon. Andra barnet som kanske skulle behöva sova sitter och vilar sig med en film. Själv njuter jag på altanen i kvälls solen!
Tänkte att jag skulle skriva ett par inlägg om vårens och försommarens sömnad. Har sytt alldeles för sent på kvällarna så när jag väl är klar har jag behövt gå och lägga mig direkt. Tidigare har jag gått och lagt mig och skrivit ett inlägg innan jag somnat alternativt skrivit det på någon rast på jobbet. Men även rasterna på jobbet har varit minimala den sista tiden.
Funderar på vad jag har att skriva om? Ska kolla upp och beta av ett och ett och njuta av mitt glas vin under tiden!
Om någon är intresserad så kan det dyka upp ett och annat inlägg under kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar