fredag 4 mars 2016

Räknas detta som syrelaterad shopping?

Är fast på flygplatsen i Amsterdam i några extra timmar. Är på väg hem från jobbresa i Frankrike och mitt flyg från Lyon blev försenat så jag missade anslutningen till Sverige. Redan innan jag kom av planet kom bokningsbekräftelsen till eftermiddagsflyget! Så smidigt i det osmidiga!

Så här på flygplatsen tänkte jag att jag kunde köpa mig en tidning att fördriva tiden med! Hittade en som var perfekt!

Att bli fast på en flygplats kräver undantag från köpstoppet! Sen att jag inte kan holländska är en annan femma. Tror nog jag fixar att sy ändå med den beskrivning som finns! Annars har jag ju faktiskt en bekant som är från Holland. Hon får hjälpa mig i värsta fall!


Fanns en del trevliga modeller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar