lördag 9 juni 2012

Sew-along plånbok klar!

Nu har jag sew-alongat klart min plånbok. Jag är inte så nöjd, den är sned och vind och knölig. Men det beror inte på modellen, utan på att mitt tyg inte riktigt lämpade sig för att bli plånbok. Tanken med projektet var dock, ta det du har hemma och det här tyget har jag massor av hemma. En fördel är ju att det kommer matcha väskorna som tidigare sytts i sew-alongen!
Jag tror allt jag kommer försöka sy fler plånböcker av denna sort vid tillfälle, men med tunnare tyg. Fast så har jag ju sagt om väskorna också och det har inte blivit av än, men jag har ju de båda mönstren kvar och nu kan jag ju!

Det här var ett väldigt roligt projekt Karin! Tack för den här gången! Hoppas på fler sew-alonger snart!

1 kommentar:

  1. Tack själv! Det är bara på't igen ;) På bilderna ser den fin ut i alla fall :)

    SvaraRadera