måndag 2 februari 2015

Bilder från syrummet

Sett från dörren rakt in:
Mina hyllor med plastbackar fulla med tyg:
Det är totalt åtta stycken, en hamnar på andra sidan ventilationstrumman som går i taket och snor lite lagerplats av mig:
En hylla med två tillfälliga tygbackar, ska bytas ut till två likadana som de andra åtta! Sen två insatser med tillbehör som eg skulle kunna vara i plastbackarna, om de inte redan var fulla. Här finns lite dragkedjor, korsettband, mönsterpapper mm:
Jag har just nu lite kaos under arbetsbordet, har ett Antonius-backställ med tyger och en Helmer-hurts med tillbehör som ska vara där under. Sen står maskinernas kartonger och skyddshuvar där samt två pappkassar med tygrester. En påse är det som bör fungera för prematursömnad och den andra med fyllmaterial. Det står även en pall där som jag trodde skulle vara perfekt att sitta på men den blev inte alls bra. Får fortsätta leta passande stol.
Mina maskiner:
Bakom Pfaffen står en massa bös som ska placeras ut lite var stans i rummet. Fina trådhållaren ska upp på väggen. Det köpte jag från MeMbA på Syfestivalen i höstas! Sen ligger det en hög med mönster och mönstertidningar också. Jag har nästan en hel flyttkartong till med mönster och tidningar. Så en hylla för det ska upp på den rosa väggen mitt emot tapetväggen!

Det tar sig iaf sakta men säkert! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar