torsdag 24 april 2014

Vecka 15 - Utmaningen

Sy ett plagg med dragkedja!

Jag har ju aldrig tvekat på att sy saker som har dragkedja. Så i min värld är det ingen riktig utmaning. Dessutom har sytiden minskat sen jag började jobba i april att jag inte riktigt haft tid att utmana mig själv. Jag syr gärna plagg med dragkedja så en riktig utmaning för mig skulle nog vara att sy en klänning och göra en ordentlig FBA (Full Bust Adjustment).

Så för att visa lite plagg jag sytt med dragkedja kommer här några gamla bilder. Det är för övrigt roligare att sy fina figurnära klänningar när kroppen passar i det...







Måste även visa det första barnplagg jag någonsin gav mig på. Även det hade dragkedja även om jag inte blev helt nöjd med den.

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar