måndag 21 oktober 2013

Stor sneak peak!

Som jag har väntat på att få sy i detta tyg. Tror jag köpte det hösten 2011. Björnar som fiskar med matchande ränder köpta från Strömming!

Först ville jag bli bättre på att sy, sen ville jag ha rätt mönster. Sen var jag gravid igen och ville sy bebis-kit. Det hann jag inte. Så då blev tanken syskonmatchning. Trodde kanske det skulle skett i somras men då blev jag så nervös att klippa i tyget. Men efter helgens junta har jag kommit fram till att det måste användas. Då det jag sydde i helikopter-tyget blev bra bestämde jag mig för att göra ett likadant set med detta underbara tyg.

Nu är det "bara" kantning och fållning kvar. Hoppas att jag hinner det imorgon! I så fall kommer det fler bilder på resultatet!

På bilden ligger det en ihopvikt body på en tröja!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar