lördag 31 juli 2010

Emma och Filip - 2x30 år, nytt hus och bröllopsfest

Mina kära vänner Emma och Filip bjöd in oss till 2x30 års fest den 24 juli. Men för den uppmärksamme så är det samma datum som Janne och Toves bröllop, så vi fick tyvärr tacka nej.

Efter midsommarhelgen visade det sig att Emma och Filip hade slagit till och gift sig lite i smyg. Så 2x30 års festen var dessutom en bröllopsfest i efterskott. Typiskt. Jag hade verkligen velat vara med på deras fest. Men, Janne och Tove bjöd in oss först och det var både bröllop och fest på samma dag. Janne är dessutom en av Erics allra närmaste vänner och med tanke på hur många bröllop Eric har fått följa med mig på så hade detta bröllop blivit valet även om inbjudan kom samtidigt. De båda är goda vänner till oss båda. Men klart jag hade velat vara med på Emma och Filips dag också. Ja ja, jag passade på att skicka ett kort till dom som lite kompensation. Så jag fick vara med i deras tankar litegrann.

Det blev ett grattis-på-era-födelsedagar-lycka-till-i-nya-huset-och-lycka-till-i-ert-gemensamma-liv-kort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar