tisdag 13 december 2011

Inför sew-along steg 3


Idag har jag varit på stan och införskaffat passpoalband, det blev rött och sen ett band som ska fungera på något liknande sätt som Habalon mellanlägg. Vet inte vad det jag köpte hette, det visste inte hon i tygaffären i stan heller. Men hon trodde det ev kunde användas vid linningen på byxor... Jaja, det var den mest stela remsan som hon hade, funderar på om jag ska lägga en dubbelremsa av det för att få det riktigt stabilt... Vi får se! Mitt tyg är ju så kraftigt att det kanske kan behövas för att ens märkas. 

Hinner inte dra igång med steg 3 på väskan idag, får se om jag göra lite imorgon istället. Kan tex inte sy fast hållarna för ringarna, för ringarna har inte kommit än! Väntar med spänning på alla tillbehör och enligt ryktena har paketet lämnat staterna nu! Hoppas hoppas att de kommer till Sverige innan veckan är slut så jag kan betala min andel och sen få det på posten snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar